Niespełniony pisarz chętny do pomocy :) 372 4

O temacie

Autor

Zaczęty 1.01.1970 roku

Wyświetleń 372

Odpowiedzi 4

Ethelt

Ethelt

Użytkownik
posty4
  • Użytkownik
Witam, nie wiem czy taki ktoś jak ja się tu przyda, ponieważ nie znam się na programowaniu, nie mam wielkiej wiedzy o wczesnym średniowieczu, a mój talent plastyczny i muzyczny w skali 1-10 jest na minusie, ale za to uwielbiam pisać. Pisałem kilka opowiadań fan-fiction, ale już je usunąłem, więc nie mogę ich pokazać. Wydaję mi się, że mógłbym pomóc przy tworzeniu zadań i pisaniu dialogów żeby odciążyć ważniejszych członków zespołu :)

Leinnan

Leinnan

Szef
posty488
  • Szef
Śmiało podeślij nawet do tego tematu przykładowe zadanie i nie powinno być problemem dołączenie ciebie do zespołu. ;)

Ethelt

Ethelt

Użytkownik
posty4
  • Użytkownik
Było trudniej niż myślałem, jednak lepiej idą mi opowiadania :D Ale możliwe, że to dlatego, że nie wiem jak skupić się an fabule :)
Od razu zaznaczę, że nie wiem dokładnie w jaki sposób się mówiło w tamtych czasach i jakie ludzie mieli imiona w jakich plemionach (nie wiem w sumie, czy w ogóle były jakieś różnice)?
Napiszę rozmowę z najmowania towarzysza:
[M]ieszko: Nie weźmiesz mnie żywcem! Miałem prawo go  zabić!
[G]racz: O co Ci chodzi? Czemu niby miałbym cię zabić?
[M]: Czyli nie jesteś Polanem?
[G]: Nie, nie jestem.(Uznajmy, że jeśli gracz jest Polanem to rozmowa się kończy)
[M]: Teraz pewnie chcesz wiedzieć co takiego zrobiłem? No cóż, zabiłem kogoś. Może cię to nie zdziwi, tutaj każdy zabija, ale ja nie zabiłem w walce. Zabiłem wroga kiedy spał. Hej! Nie patrz się tak na mnie, miałem ważny powód.
[G]: Jaki niby?
[M]: Ten pies (nie znam wczesnośredniowiecznych obraz, ale  tego co wiem to w średnim i późnym średniowieczu  określenie ?pies? było dość często stosowane) razem z tymi swoimi Polanami zniszczył moją wioskę i zabił rodzinę.  Pozbyłem się wodza (dowódcy? Coś w rodzaju właśnie dowódcy armii osady), lecz sam nie pokonam całek wioski!